advisor-image
advisor-image-default
icon-points
Thermomix® Barcelona

Marta Galceran Trias

Hola! Mi nombre es Marta y soy agente comercial de Thermomix® .

Espero poder compartir con vosotros mis experiencias con Thermomix® , descubriendo cada día un mundo de sensaciones.

Estaré encantada de ayudaros en cualquier duda. Y si tenéis curiosidad por conocer Thermomix® desde cerca, solo tenéis que pedírmelo por mail o por whatsapp.

Hola! Mi nombre es Marta y soy agente comercial de Thermomix® .

Espero poder compartir con vosotros mis experiencias con Thermomix® , descubriendo cada día un mundo de sensaciones.

Estaré encantada de ayudaros en cualquier duda. Y si tenéis curiosidad por conocer Thermomix® desde cerca, solo tenéis que pedírmelo por mail o por whatsapp.

Comprar Thermomix®

Calçots confitats amb salsa romesco amb Thermomix®

31 January 2021
31 January 2021



Calçots confitats amb salsa romesco amb Thermomix®



Ja som a la temporada dels calçots, de les trobades amb amics, de l’excusa de la calçotada per veure a éssers estimats que tant t’agrada tenir aprop i fer una bona abraçada.



Aquest any però tot es diferent, ve que ho sabeu, i les calçotades no seran iguals, almenys en el meu cas, que acabava amb les mans brutes de cendra... ja vindran aquells moments però de moment, aprofitem i gaudim de la nostre Thermomix® per fer una calçotada molt i molt bona.



Es tracta d’uns calçots confitats fets al Varoma (una bona idea pels que teniu la Varoma oblidada dins un armari!), acompanyats d’una salsa romesco espectacular.



Us deixo la recepta i ja podeu preparar la llista de la compra per quan aneu al mercat.



Per la Salsa romesco ingredients :



180 gr d’oli d’oliva verge extre


50 gr d’ametlla torrada


2 nyores sense llavors


1 llesca de pa


1 bitxo sense llavors


30 gr oli d’oliva


2 grans d’all


200 gr de tomàquet pera tallat per la meitat amb pell


20 gr de vinagre de poma


100 gr de pebrot escalivat amb la Varoma


1 pessic de pebre


½ cullerada de postres de sal



Preparació :


Posa una jerra damunt la tapa de la Thermomix® i pesa-hi els 180 gr d’oli, reserva-ho


Posa en el got les ametlles, les nyores, el pa i el bitxo. Picar 10” vel 7


Si veus que no està prou picat torna a fer-ho. Guarda-ho a un bol per mes endavant.


Posa 30gr d’oli i els alls al got. Pica 10” velocitat 5, abaixa els ingredients avall.


Afegeix el tomàquet , pica’l 10” vel. 5 i després cou 5’ vel 1 a 100 graus.


Passat aquest temps, afegeix el vinagre, el pebrot, la barreja del bol (ametlles, nyores...) la sal i el pebre. Triturar tot junt 15” velocitat del 5 al 10.


Amb el cubilet posat, anar tirant l’oli d’oliva verge reservat mica en mica, per que vagi caient a la barreja mentres mantenim velocitat 4 sense temps ni temperatura.


Ja tenim la salsa boníssima!!!



I ara anem a preparar els calçots!


Ingredients :


1 manat de calçots


Sal i pebre


Oli d’oliva


Aigua



Preparació :


Netejar els calçots, posar-l’ós dins d’una bossa de plàstic per coure i amanir amb oli, sal i pebre. Tancar la bossa i posar a la Varoma deixant la papallona Estirada dins la Varoma a sota de la bossa de plàstic, per evitar que tots els forats quedin tapats amb la bossa i passi millor el vapor.


Posar un litre d’aigua dins el got, col·locar la Varoma damunt el got i coure 25’ a temperatura Varoma



Un cop cuits els calçots, ja només us queda disfrutar. Bon profit!



Solicita demostración