Productos destacados
Te ayuda
Te cuida
Te inspira
Volver a MERCÈ LAHOZ GIL

Thermomix® Barcelona
Bienvenidos a mi espacio en la Blogosfera Thermomix. Soy Mercè Lahoz, Team Leader de Vorwerk de la delegación de Barcelona. En este espacio encontrareis mis recetas y consejos para que le saquéis el máximo partido a esta joya de la cocina. Espero que os gusten!
ESCUDELLA I CARN D'OLLA AMB THERMOMIX
20 de diciembre de 2020
4
Tiempo de preparación:
No disponible
Ración para:
1 personas
20 de diciembre de 2020
4

Categorías:
Cocción en varoma
ESCUDELLA I CARN D'OLLA AMB THERMOMIX
Ingredients (per 4 racions):
• Pilota
• 200 g de carn picada mixta
• 1ou
• 1 dent d’all picat
• Sal
• 50 g de pa ratllat
•Recipient Varoma
• 250 g de cigrons cuits en conserva (rentats i escorreguts)
• 300 g de patata tallada en trossos grans
• 300 g de col tallada en trossos petits
• 150 g de bull negre (embolicat en film transparent o paper d’alumini)
• 150 g de bull blanc. • Cistellet
• 1 contra cuixa de pollastre (amb ós)
• 1 ós de pernil petit
• 100 g de cansalada
• Got
• 1 porro tallat en trossos grans
• 1 tros d’api
• 2 cullerades de sal
• 1500 g – 2000 g d’aigua
• 100-150 g de pasta de sopa
Preparació:
1. Posi en un bol la carn de la pilota, l’ou, l’all i la sal. Formi les pilotes i arrebossi amb el pa. Col·loqui les pilotes a la safata Varoma i reparteixi pel voltant tots els ingredients que hi ha a la llista de recipient Varoma (cigrons, patata,..).
2. Introdueixi en el cistellet, el pollastre, l’ós del pernil i la cansalada.
3. Posi en el got el porro, l’api i la sal. Col·loqui el cistellet en la seva posició. Afegeixi l’aigua fins a aconseguir el nivell dels dos litres (no sobrepassar la marca de max). Situï el recipient Varoma a la seva posició i programi 50 min/Varoma/vel
4. Retiri el recipient Varoma. Utilitzi l’osca de l’espàtula per extreure el cistellet i coli el brou per retirar les verdures i els ossos. Torni a posar el brou al got i programi 5 min/100o/vel 1.
5. Serveixi la sopa en una sopera i els ingredients del cistell i del recipient Varoma en una font.
QUE VAGI DE GUST!!!
EXPORTAR LA RECETA A TU COOKIDOO®
Copia la URL de la receta y pulsa en "Exportar receta" para exportarla a Cookidoo®. A continuación, en la página de Cookidoo® deberás dar al botón "+" y después pegar la URL.
20 de diciembre de 2020
Posts destacados







